Del siden

Priser

Kørekort til personbil (Kat. B):

Priser pr. 1/1 2024: 18.000kr.

Når du har tilmeldt dig får du en velkomstbesked med mere info. Din tilmelding registreres endeligt og din plads på holdet reserveres først, når depositum på 1000kr er overført. (Kontonummer: 6854  0001026255) Disse penge bliver selvfølgelig modregnet ved holdstart. Skulle der opstå noget uventet, så du ikke ønsker pladsen alligevel, kontakt mig da, så finder vi selvfølgelig en løsning. Afbud senere end 14 dage før holdstart giver ikke ret til tilbagebetaling af depositum.

Betaling kan deles op i 2 rater, hvor første rate på 9000kr betales senest den dag du starter og 2. rate betales senest ved 6. teori. Det er også muligt at betale hele beløbet ved start. Du må gerne overføre pengene et par dage inden holdstart, hvis det er nemmere for dig. Bemærk: Jeg indstiller dig først til prøver og køreteknisk anlæg, når begge rater er betalt.

I lovpakken er inkluderet:

Teori: Små hold med max 6 elever. Personlig, sjov og nærværende undervisning. Hos mig overlades du ikke til en pc!

4 lektioner på manøvrebane (kravlegård)

4 lektioner på køreteknisk anlæg (glatbane)

16 kørelektioner på vej

Diverse materialer, en fysisk teoribog og huskefolder med bilens teknikspørgsmål til køreprøven.

Hertil kommer leje af skolevognen til køreprøven: 950kr.

Består du teoriprøven første gang med 0 fejl, så får du en gratis ekstra køretime!

Evt. ekstra kørelektioner koster 600kr. 1 lektion varer 45 min.

Lovpakken er en samlet pris, hvis du kører hele forløbet i køreskolen. Afbrydes forløbet betales hver enkelt del separat.

_______________________

Andre udgifter, som ikke betales til køreskolen:

Det er en god idé at have lægeerklæring og førstehjælpsbevis og evt samtykkeerklæring klar allerede første teoriaften. Jo hurtigere du får afleveret, jo hurtigere kan du komme til prøve. Du kan tage førstehjælp mange steder og det kan være du allerede har fået det i forbindelse med din uddannelse. Det skal være et 'færdselsrelateret førstehjælpsbevis', hvis det skal godkendes til kørekort og det må max være 12 mdr gammelt den dag du skal til køreprøve.
Din lægeerklæring må max være 3 mdr gammel. Hvis du allerede nu ved, at du har anmærkninger i din lægeerklæring pga fx medicin, så ring til mig, for så kan vi få den indsendt før du starter. Så slipper du for op til flere måneders ventetid før den godkendes af embedslægen. Du kan nemlig først indstilles til prøver når alt er godkendt.
Hvis du er under 18 år skal dine forældre underskrive en samtykkeerklæring som skal vedlægges din ansøgning. Du finder den under "elevside" eller på http://www.fstyr.dk/

Generhverv: Vejledning, 2 køretimer og leje af bil til køreprøven: 3000kr.

Skal du generhverve dit kørekort eller har du fået kørselsforbud, hvor der kræves 'særlig køreundervisning' så kan jeg også hjælpe dig med det.

Der er intet krav om, at du skal deltage i teoriundervisning, men består du ikke teoriprøven første gang, kan det have konsekvenser for dit kørekort. De fleste læser op på teori og tager prøver online, men kan også komme og deltage på et teorihold såfremt jeg har plads på holdet. mit bedste råd er at prøve at gå i gang med teorien selv på nettet og se om det er tilstrækkeligt.

Særlig køreundervisning: 8 teorilektioner og 8 kørelektioner: 8000kr.

Undervisningen her er obligatorisk og kan altså ikke klares selv. Du har selvfølgelig også mulighed for at få adgang til online teoriundervisning og prøver, hvis du har brug for et supplement.

Bemærk: prøvegebyret ved generhvervelse er 1170kr og betales via et link i din E boks.

Du er altid velkommen til at ringe og høre nærmere.

Lægeerklæring

Husk: pasfoto skal vedlægges ansøgningen!

4-500kr

Førstehjælpskursus

Kurser findes bl.a på www.rodekors.dk

5-600kr

Prøvegebyr til staten

Betales via e boks. Du modtager et link.

1170kr

unsplash